Sahabat

Halaman

15 Januari 2017

Hiking @ Gunung Bunga Buah, Genting Highland

By Dalia Hassan at Ahad, Januari 15, 2017

Assalamualaikum wbt...

Ok.. untuk entry Gunung Bunga Buah ni aku taknak la cerita panjang2.. walaupun sebenarnya kalau ikutkan, memang panjang berjela aku nak cerita... betapa payahnya kami pada permulaan trek.. dengan hujan lebat.. dengan jalan licin... dengan pacat terpacak2 di laluan pacak...dengan cuaca yang masih gelap... dan dengan keadaan trek yang tak berapa jelas (laluan baru).. tapi kami bertujuh tetap redah jugak walaupun ada satu masa tu kami tersalah jalan dan terpaksa berpatah balik.

Nasib baiklah hiking kali ni tak ramai.. kami tujuh orang jer.. aku, asben, nad, naz, zach, faizal, dan Iwan, dan semua line up (kecuali asben dan nad) adalah kawan baru aku...



oiii pacat, aku tak sarapan lagi tapi ko dah jadikan aku sarapan. kejam!

gambar ni selepas bertarung dengan trek licin yang pacak... yang buat aku menggelongsoor beberapa kali.. hahaha!































Alahai. Malasnya aku nak cerita. Cuma apa yang boleh aku kata, hiking kali ni memang beri aku satu pengalaman baru. InshaAllah ada masa aku sambung lagi cerita....

1 comments:

Unknown berkata...

park kereta dekat mana? start hiking dari mana??

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review