Sahabat

Halaman

15 April 2016

Water Tubing @ Lata Lembik Recreation Park

By Dalia Hassan at Jumaat, April 15, 2016

Assalamualaikum wbt...

Ni aktiviti ketiga merangkap aktiviti terakhir aku kat Lata Lembik Recreation Park. Wohooooo! Best giler water tubing ni! Memang rasa nak pergi lagi. Korang semua mana yang belum pernah buat water tubing ni, aku sarankan korang cubalah buat aktiviti ni. Dijamin puas hati. Betul tak tipu!

Sebenarnya ada kisah yang tak akan aku lupakan ketika aku buat aktiviti ni. Kisah yang jadi bahan gelak kawan2 aku, malah aku sendiri tergelak besar bila teringat kisah tu... kisah apa? biarlah menjadi rahsia... hahahahaha!

*malu*

Jom la layan gambar2 ni....

sebelum aktiviti... posing dulu..

berdebar2 tapi tak sabar nak mulakan water tubing ni...
hamboi ila... betul2 menghayati keindahan alam...
errrr.... sementara tunggu diorang, lepak kat tepi dulu then kita posing sorang2.. hahaha!
menanti untuk ke check point seterusnya....

tergolek... hehehe.. itu biasa... aku 3 kali tergolek kut masa kat air terjun tu... walaupun air terjun yg kecik, tapi gayat punya pasal, terbalik jugak.. haha! Ada sekali tu aku lupa nak angkat punggung sikit, makkk aiiiii terhentak kat batu... sakit sampai tiga hari... tapi tetap tak menyesal buat water tubing ni...
Ah! malas nak cakap banyak... syok sendiri la ni...

hamboiii... rilek rilek pulak ko yer Dalia... (abaikan peha KFC tu)

tak habis2...
Masing2 muka teruja...

walaupun tube dah nak terbalik, kamera tetap erat kat tangan.. hahah
Dah terjatuh pun boleh tersenyum lagi...

ni tempat yang pang mencabar... tapi Alhamdulillah lepas tahu teknik yang betul, aku tak terbalik lagi dah... hehe!
menunggu yang lain2... a
best wooooo... jom la kita pergi sini lagi....

Sekian....

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!


1 comments:

spitoutblog berkata...

best nye camping.. dah lama tak buat... rindu pulak nk camping tapi lepas grad ni xde geng dah yg nk p camping...hmmm

PayPal

 

The Kakya Joyah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review